31. srpna 2016
Hubnutí chůzí není rychlé, ale díky pomalému shazování se vyhnete jojo efektu. 
1 / 2

Kolik kroků je ideální?

Chůze je nejpřirozenější pohyb. Začněte proto chodit každý den. Každý krok berte jako posun k štíhlé postavě. 

Když začínáte, doporučuje se 2000 kroků za den. Není nutné ujít je během hodiny. Je to počet za celý den. Pořiďte si do telefonu aplikaci, která kroky měří nebo si kupte pedometr.
Dbejte také na vhodné boty, když budete chodit v nepohodlných botách, ze kterých máte obrovské puchýře, další den už na procházku nevyrazíte. Jestli v práci nemůžete chodit v teniskách, mějte boty na přezutí 😉

Začátek je dřina

Říkáte si 2000 kroků není tak moc, možná vás překvapí, že běžně je vůbec neujdete. Kroky nestoupají na displeji závratnou rychlostí a vy máte co dělat, abyste svůj cíl splnila. Buďte kreativní a hledejte způsoby, kde kroky získat. Vynechte výtah, vystupte o zastávku dříve nebo jděte do práce či školy rovnou pěšky.
Postupně si cíl zvyšujte. Celkově byste se měla dostat na závratné číslo 10 000 kroků za den.

Zákeřné počasí

Teď v létě je chůze mnohem snazší. Venku je krásně a vy sama chcete trávit čas na čerstvém vzduchu. Na podzim už bude hůře. Déšť a sychravé počasí vás budou od pravidelné chůze odrazovat. Zkuste vytrvat.

1 / 2