26. srpna 2016
Všechny ženy nenávidí celulitidu. Tyto cviky pro ní účinně bojují!

Existuje mnoho teorií, co je skutečnou příčinou celulitidy. Jeden se však objevuje téměř všude, je to tuk. I když máte štíhlou postavu, může se stát, že na stehnech a zadečku se vám zákeřné důlky objeví. Máme pro vás tři cviky, které můžete cvičit v pohodlí domova a zpevníte jimi stehna a zadeček.

1. Zdvih jedné nohy

Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a zvedněte pánev. Poté zvedněte jednu nohu vydržte 2-5 vteřin, vraťte se do výchozí pozice a nohy vyměňte. Při tomto cviku si hlídejte, ať máte zatnuté bříško a pokud by vás bolelo za krkem, hlavu si podložte ručníkem.
Cvik opakujte 15x na každou nohu.

2. Výpad vpřed

Stůjte rovně, nohy na šířku kyčlí a proveďte výpad pravou nohou vpřed. Vraťte se do výchozí pozice a nohy vyměňte. Pokud se vám cvik zdá příliš snadný, vezměte do ruky činky (pokud doma nemáte činky, naplňte dvě pet lahve vodou).
Cvik opakujte 15x na každou nohu.

3. Výstup

Na tento cvik budete potřebovat stupínek, postačí i schody. Stoupněte si rovně a jednu nohu dejte na stupínek, postavte se, obě nohy propněte a vraťte se zpět. Nohy vystřídejte. Pro zvýšení zátěže opět můžete použít činky.
Cvik opakujte 15x na každou nohu.