9. června 2018

Krok za krokem

Dietologové tvrdí, že k nastarto­vání hubnutí stačí třicet minut ostřejší chůze denně. Kdy jindy začít než o dovolené a kde jinde než na stezkách a silničkách podél mořského pobřeží?
Náš tip: Žabky a pantoflíčky nechte ve skříni, potřebujete sportovní boty. Mysle­te na to už během balení doma. Dejte si cíl. Co třeba každý den jiný korálkový náramek z tržiště v nedalekém městečku? Koncem dovolené z nich bude na zápěstí krásná sbírka.

Vlastní aquaaerobik

Nezlákali vás hoteloví animátoři k lekcím vodního aerobiku v hotelovém bazénu? Jste-li sólistka, můžete leccos z tohoto vysoce účinného sportu aplikovat sama. Kouzlo aquaaerobiku spočívá ve využití odporu vody. Naplánujte si tedy procházku podél pobřeží mořskými vlnami sahajícími do půli stehen, po pás nebo dokonce ještě kousek výš. Efekt je stejný, jako když navštívíte posilovnu a budete se trápit na strojích.  Takhle je to mnohem příjemnější, navíc vás potěší fakt, že za půl hodiny hravě spálíte sladké hříšky, jako je tatranka.

Čtěte také: Cestování podle znamení zvěrokruhu

Štíhlost na druhou

Poptejte se v re­cepci na možnost thalasoterapie. Název celého souboru procedur pochází z řečtiny. Thalassa = moře, therapiá = péče). Procedury jsou velmi rozmanité a využívají nejen koncentrované mořské vody, ale také řas i bahna plných minerálů. Pokud chcete zhubnout, určitě neuděláte chybu, když se objednáte například na masáž. Provádí se obvykle pomocí směsice olejů a moř­ské soli a kro­mě relaxace a rehabilitace zrychluje metabolismus. To je pro hubnutí samozřejmě obrovské plus. Stejný efekt přináší většina thalasotera­peu­tic­kých postupů. Mořské produkty mají výrazně pročišťující a odvodňující účinky. Nemlu­vě o spoustě výživných látek a mine­rálů, které dodají pokožce.