1. července 2016
Děti skákání přes švihadlo přímo milují, tak proč ne vy?

Položte si nejprve otázku, proč vlastně chcete hubnout. Většina z vás odpoví, že chcete lépe vypadat. My ještě doplníme, že bez nadváhy budete také zdravější a sebevědomější. Abychom dobře vypadaly, musíme tělo tvarovat. Správné křivky znamenají, že ubíráme souměrně a formujeme a zpevňujeme.

Rychlý způsob tvarovaní postavy

Není nutné dřít hodiny ve fitku, i když nic proti tomu. V dnešní uspěchané době však na každodenní cvičení v posilovně nemáme čas. My pro vás máme recept, kdy vám bude stačit 15 minut denně. Pokud budete makat poctivě, spálíte 13 kalorií za minutu, což je za 15 minut 195 kalorií, a za týden 1365 kalorií, což není málo. Jako bonus nepotřebujete žádné super drahé vybavení. Stačí vám obyčejné švihadlo a trocha prostoru.

15 minut tréninku

1. minutu skákejte přes švihadlo s nohama snožmo
2. 20x skákejte přes švihadlo na každé noze
3. minutu skákejte přes švihadlo a střídejte nohy
4. udělejte 10 kliků
5. minutu skákejte přes švihadlo s nohama snožmo
6. 30 vteřin držte tělo v pozici prkna
7. minutu skákejte přes švihadlo a střídejte nohy

Mezi jednotlivými body nedělejte přestávky. Ze začátku se pořádně zadýcháte, ale postupně se vaše kondice bude zlepšovat.