7. června 2016
Stojí vám v cestě k vysněné postavě posledních pár kilo? Víme, jak je zdolat.
1 / 2

Nebudeme lhát – ostatně určitě už to víte z dřívějška. Závě­re­čná tři kila se neshazují zrovna snadno. Zvlášť pokud máte už teď jídelníček sešněrovaný pravidly a zodpovědně sportujete. Na druhou stranu není třeba propadat před zrcadlem zoufalství, že na letošních fotkách od moře to zase nebude ono. Možná se mýlíte!

Rozhoupejte se včas

Tři kila se dají redukční dietou zdánlivě shodit i za několik dní, jenže odborníci varují, že v takovém případě jde pouze o úbytek vody a vyprázdnění střev. K úspě­chu budete potřebovat minimálně deset dní, spíš však čtrnáct. A úplně nejspole­hlivější by bylo mít na válku s posledními kily rovný měsíc. Při takovém pozvolném hubnutí je největší záruka, že je shodíte natrvalo.

V pohybu

Možná máte pocit, že sportujete dost. Možná je to i pravda. Ani tak zdaleka nejste ve slepé uličce. Chce to sportovat jinak. Během prvních několika tréninků neznámého sportu tělo reaguje až o 30 % efektivněji, protože namáháte jiné svaly než dřív.  Řešení je druhy pohybu prostřídat. Vyberte si některý z aerobních sportů: in-line brusle jsou ideální tip. Věnujete-li se například spinningu, zkuste pro změnu aerobic nebo obyčejný běh po okolí, kterým zdoláte dvakrát týdně aspoň pět kilometrů. Budete se divit, výsledky se jistě dostaví. Vynechte také eskalátory a výtahy. Schody vám pomohou nejen zhubnout poslední nechtěná kila, ale také vytvarují do plavek zadeček a stehna.

1 / 2