24. května 2016
Ne každému se chce pravidelně navštěvovat nějaká cvičení. Jak tedy vyřešit pohyb a lenost?

Parkování

Dojíždět někam autem je určitě časově výhodné. Můžete ale vyrazit ještě o chvilku dříve a zaparkovat kousek dál a jděte pěšky. Každý krok se počítá.

Vystupte dřív

Nejezdíte autem ale MHD, vystupte o zastávku dříve a dojděte zbytek pěšky. Nohy a zadek potřebují neustálý pohyb. Choďte dynamicky v tempu!

Stůjte

V MHD si nesedejte a raději udržujte balanc. Posilujete tak několik svalů aniž byste se nějak výrazně namáhala.

Schody

Chůze po schodech je ideální. Vynechte výtah a hezky berte schody po dvou 😉

Neohýbejte se, dřepněte

Malou užitečnou změnou je pár dřepů během dne. Často potřebujete něco ze země podat, proto si k tomu vždy dřepněte. Váš zadek vám bude vděčný.

Cvičení u TV

Při sledování oblíbeného filmu či seriálu stihnete množství cviků. Jakýkoli pohyb navíc vašemu tělu prospěje.

Před sprchou

Před vstupem do koupelny udělejte pár dřepů, výpadů, poskoků… Malé zpocení vám neuškodí, a pak jdete stejně do sprchy.