23. května 2016
Jasně, pocení reguluje vaši tělesnou teplotu. To ale neznamená, že se ve slané lázni musíte koupat víc, než je žádoucí! Zkuste tyhle jednoduché triky.

Na hlavě

Jako prevenci použijte suchý šampon (třeba Batiste, 139 Kč), a to i když máte vlasy čerstvě umyté. Udělá stejnou službu, jako kdybyste si posypala kůži dětským pudrem – vytáhne maz a pohlídá, aby se vám prameny nemastily.

Mezi stehny

Pokud se vám rosí stehna a ještě o sebe při každém pohybu vzájemně třou, jste jen krůček od nepříjemných opruzenin. Zkuste se inspirovat cyklisty, kteří jako prevenci odřenin používají bylinný ochranný krém Gesäss, Sixtus, 124 Kč, refit.cz. 

V obličeji

Jako blesková záchrana fungují speciální papírky, které mastnotu vysají. A pokud tahle metoda nepomůže, vytáhněte do boje antiperspirační gel Neat 3B Face Saver Gel, 388 Kč (proti-poceni.cz), který by pocení v obličeji měl zredukovat.

V podpaží

Klasické antiperspiranty vyměňte za účinnější vymítače potu, třeba některý z řady Maximum Protection, Rexona, 160 Kč. Ideálně ho použijte večer před spaním, aby se na kůži lépe usadil. Můžete si být jistá, že i celý druhý den vás jeho účinky neopustí.

Na chodidlech

Chodidla zašněrovaná v botách se více zahřívají, a tím pádem i více potí. Jak jen můžete, nazujte sandály, aby mohly nohy volně dýchat. Anebo si plosky i vložky do bot přestříkněte antiperspirantem.