5. května 2016
Každý týden se mučíte v posilovně a najednou už necítíte tu správnou bolest svalů ani pozitivní energii? Poradíme vám 4 snadné a efektivní způsoby, jak ze sebe vymáčknout víc.

Kardio

Nikdy nezapomínejte před a po cvičení na kardio. Musíte se rozehřát. Pokud začnete cvičit rovnou, vaše svaly se začnou rozehřívat až během cvičení, čímž jste ztratila drahocenné minuty na „mučícím“ stroji. Důležité je i závěrečné kardio, kdy vaše tělo je nabuzené z cvičení a potřebuje ještě chvíli makat. V tuto chvíli vážně spalujete a vaše kondice se posouvá o laťku výš.

Přestávky

Mezi jednotlivými sériemi cviků či střídání strojů si dávejte pozor na přestávky. Neoddychujte příliš dlouho, nenechte tělo vychladnout. Nejlepší je, když se neustále hýbete i při krátké pauze.

Zátěž

Na strojích, které ve fitku pravidelně používáte, sledujte zátěž. Aby tělo bylo neustále pod tlakem, je nutné mu přidávat zátěž. Dělejte to postupně.

Teplo

Teplo pomáhá spalovat. Není to jen tím, že se potíte, ale tělo se také rychleji prokrvuje a vynakládá více námahy. V příliš vyhřáté místnosti dodržujte pitný režim, jinak můžete zkolabovat.