6. února 2016
 | 
Foto: Shutterstock
Pro hezké hýždě byste zabíjela? Šetřete energii. Máme pro vás převratné cviky, díky kterým si zpevníte půlky jednou provždy.
1 / 2

Vášnivé Brazilky jsou proslulé posedlostí svými zadky. Kde jinde tedy hledat recept na superpozadí než právě u nich? Tamější tanečnice samby a zapálené znalkyně capoeiry, což je brazilské bojové umění, se chlubí bezvadnou symetrií svých hýžďových partií. Jejich svůdné sedací polštáře jsou pevné a krásně zaoblené a ničím nepřipomínají přehnaně nafouknuté fotbalové míče. Vybrali jsme proto nejúčinnější z jejich tanečních pohybů. A výsledek? Výbušná sada cviků. Při cvičení neměňte pořadí cviků a cvičte třikrát týdně. Do měsíce budete slavit hýžďové úspěchy, které vám tentokrát vydrží.

Baletčin zvedák

Postavte se do stoje rozkročného a chodidla vytočte do strany. Podsaďte pánev, stáhněte půlky k sobě a paže nechte volně podél těla. Pomalu přejděte do podřepu a zároveň zvedejte propnuté paže až do úrovně ramen. To vám pomůže udržet rovnováhu. Klesněte tak nízko, jak vám to půjde, ale koleny nepřesahujte špičky chodidel. V krajní poloze vydržte dvě až tři vteřiny a pak se vraťte do výchozí pozice. Opakujte desetkrát. Při jedenáctém opakování se v podřepu zastavte a počítejte pomalu do dvaceti. Pak se úplně uvolněte.

Taneční úskok

Postavte se do stoje spatného a ruce nechte volně viset podél těla. Vedle levé nohy položte na zem osušku. Potom pomalu přeneste váhu na pravou nohu a lehce pokrčte levé koleno. Zapřete levé chodidlo o osušku a předpažte ruce. Teď na čtyři doby posunujte levou nohu s osuškou do strany, dokud nohu úplně nepropnete. Chvíli vydržte a pak se pomalu (opět na čtyři doby) vracejte zpátky. Dvanáctkrát zopakujte a pak vyměňte nohy.

1 / 2