Sexy zadek na horký brazilský způsob!

Pro hezké hýždě byste zabíjela? Šetřete energii. Máme pro vás převratné cviky, díky kterým si zpevníte půlky jednou provždy.

Vášnivé Brazilky jsou proslulé posedlostí svými zadky. Kde jinde tedy hledat recept na superpozadí než právě u nich? Tamější tanečnice samby a zapálené znalkyně capoeiry, což je brazilské bojové umění, se chlubí bezvadnou symetrií svých hýžďových partií. Jejich svůdné sedací polštáře jsou pevné a krásně zaoblené a ničím nepřipomínají přehnaně nafouknuté fotbalové míče. Vybrali jsme proto nejúčinnější z jejich tanečních pohybů. A výsledek? Výbušná sada cviků. Při cvičení neměňte pořadí cviků a cvičte třikrát týdně. Do měsíce budete slavit hýžďové úspěchy, které vám tentokrát vydrží.

Baletčin zvedák

Postavte se do stoje rozkročného a chodidla vytočte do strany. Podsaďte pánev, stáhněte půlky k sobě a paže nechte volně podél těla. Pomalu přejděte do podřepu a zároveň zvedejte propnuté paže až do úrovně ramen. To vám pomůže udržet rovnováhu. Klesněte tak nízko, jak vám to půjde, ale koleny nepřesahujte špičky chodidel. V krajní poloze vydržte dvě až tři vteřiny a pak se vraťte do výchozí pozice. Opakujte desetkrát. Při jedenáctém opakování se v podřepu zastavte a počítejte pomalu do dvaceti. Pak se úplně uvolněte.

Taneční úskok

Postavte se do stoje spatného a ruce nechte volně viset podél těla. Vedle levé nohy položte na zem osušku. Potom pomalu přeneste váhu na pravou nohu a lehce pokrčte levé koleno. Zapřete levé chodidlo o osušku a předpažte ruce. Teď na čtyři doby posunujte levou nohu s osuškou do strany, dokud nohu úplně nepropnete. Chvíli vydržte a pak se pomalu (opět na čtyři doby) vracejte zpátky. Dvanáctkrát zopakujte a pak vyměňte nohy.

DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Krása & Móda