Propijte se k lepší postavě

Pitný režim je důležitý a co teprve, když s ním naložíte chytře tak, aby zasytil a ušetřil zbytečné kalorie!

Štíhlejší díky nápojům? Ano! V chladných dnech dostatek tekutin často šidíme – nemáme totiž takovou potřebu pít jako v horkém létě a tělo strádá. Studená voda nám navíc vůbec ‚neje­de‘. Zkuste proto lahodné koktejly nebo horké drinky, které vás nejen pročistí, ale zároveň urychlí spalování tuků.

Horký zázvor

Zázvor se v asijských kuchyních používá pro rychlejší a efektivnější trávení. Zkuste to podle nich. Nakrájejte zázvor najemno a zalijte horkou vodou (70 °C), přidejte citron a trošku medu. Zázvor snižuje cholesterol a podporuje výkonnost a imunitu organismu, takže se díky němu i lépe hubne!

Máta

Je další z úspěšných spalovačů tuků, a to v jakémkoliv podání. Má podobné účinky jako zázvor, také se používá často v osvěžujících limonádách, ale jako bonus peprmintová příchuť zahání úspěšně chutě na sladké.

Dietní mléčný koktejl

Máte-li rádi jogurty, zkuste jejich tekutou dietnější variantu. Mléčný shake připravíte jednoduše i doma z nízkotučného mléka, ve kterém rozmixujete borůvky. Pro chuť přidejte skořici a ochlaďte kostkami ledu.

Syrovátka

Se syrovátkou rozhodně nepřiberete. Je nízkokalorická a dobře zaplní žaludek. Dávejte si ji jako dopolední svačinu nebo jako drink po večeři. Vyzkoušet můžete sušenou nebo tekutou, kdo nezvládne chuť klasické syrovátky, ať sáhne po variantě s vanilkovou nebo třeba meruňkovou příchutí.

DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Krása & Móda