15. ledna 2016
V rámci nového globálního partnerství s organizací UNICEF na pomoc nejzranitelnějším dětem na světě se společnost Louis Vuitton zavázala pomáhat dětem v krizových situacích a ohroženým dětem na celém světě.

Konkrétně se jedná o fundraising ve prospěch UNICEF a společná pomoc dětem, které jsou vystaveny ozbrojeným konfliktům, nemocem, přírodním katastrofám a dalším situacím, jež ohrožují jejich bezpečnost a zdravý vývoj.

Děti jsou při humanitárních krizích vystaveny nebezpečí a zejména riziku chorob, podvýživy a násilí. Děti, které žijí v oblastech ozbrojeného konfliktu, jsou v ještě horší situaci. Mají vyšší pravděpodobnost, že se jim nedostane odpovídajícího vzdělání, nebudou mít přístup k čisté pitné vodě a že se nedožijí svých pátých narozenin. 

Kampaň #MAKEAPROMISE

Kromě speciálně navrženého produktu Silver Lockit na pomoc akutně ohroženým dětem, spouští Louis Vuitton u příležitosti šestého bienálového plesu UNICEF BALL v Los Angeles, který se konal 12. ledna 2016, také digitální celosvětovou osvětovou a sbírkovou kampaň #MAKEAPROMISE. 

Kampaň zaštiťují známé a vlivné osobnosti, přátelé značky Louis Vuitton. Jejím cílem je oslovit co nejvíce lidí, aby se připojili ke slibu značky Louis Vuitton pomáhat dětem, které čelí akutnímu ohrožení. Slavné osobnosti stvrdí svůj slib ‚podáním malíčku‘ a vyzvou veřejnost, aby se připojí ke kampani. Propletení malíčků dvou lidí,  je symbolem daného slibu. Tento způsob dávání slibu je oblíbený zejména u dětí ve východní Asii (v Japonsku se nazývá „yubikiri“ a v Číně „gōu xiǎozhǐ“), ale již v 19. století je znám i ve Spojených státech.

„Když děti dávají slib, berou to velmi vážně,“ řekl Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton. „Takový slib je slibem od srdce. Podání malíčku je instinktivní a upřímný způsob, jak dát slib a sdílet to s někým blízkým.“

Kampaň apeluje na lidi, aby věnovali přímý příspěvek na konto UNICEF nebo tuto organizaci podpořili koupí Silver Lockit online (na www.louisvuitton.com/lvforunicef) nebo ve značkovém obchodě sítě Louis Vuitton. Kampaň dárce vyzývá, aby se svůj ‚slib‘ v podobě propletených malíčků sdíleli na sociálních sítích s hashtagem #MAKEAPROMISE.

Sledujte Louis Vuitton 

www.instagram.com/louisvuitton
www.twitter.com/LouisVuitton
www.facebook.com/louisvuitton
www.youtube.com/louisvuitton

Z každého prodaného přívěšku nebo náramku Silver Lockit bude 200 USD poukázáno na konto UNICEF.