26. prosince 2015
Když se držíte jednoho typu cvičení, zatěžujete jen některé svaly. Zkuste k tomu ještě něco jiného! 

Milujete spinning?

Přidejte jógu.
Při šlapání do pedálů jste delší dobu v předklonu a tím přehnaně namáháte bedra. Při jógových pozicích, jako je třeba pozice půlměsíce nebo holuba, se tyhle partie protáhnou a uvolní.

Baví vás CrossFit?

Zkuste BarreConcept (cvičení u baletní tyče).
Silový trénink CrossFit je vážně dřina. U baletní tyče si spíš protáhnete celé tělo a zlepšíte rovnováhu. Svaly se prodlouží a nebudete mít přehnaně napumpované ty, které víc zatěžujete.

Ráda běháte?

Chytí vás pilates.
Běžkyně se pyšní vypracovanými stehenními svaly, jenže zároveň mají zatuhlá ramena a hruď. Při pilates posílíte a protáhnete horní část zad a břicho – oblasti, které možná zanedbáváte.

Nadchlo vás boxování?

Přiberte turistiku.
Při bušení do boxovacího pytle se pořádně zapotíte. Vyvažte to nenáročným pohybem, při kterém se uvolníte. Vyrazte na svižnou túru do přírody, pěšky nebo v zimě na běžkách. Čím delší trasa, tím lépe. Natrénujete si výdrž, která se vám bude hodit, až příště zaútočíte na boxovací pytel.