23. listopadu 2015
Zadeček pevný jako skála s dokonalým tvarem. To je sen téměř každé ženy. 

Ideální cviky na zpevnění zadečku jsou dřepy, výpady, výkopy a výskoky. Jenže většina z nás netuší, že mnoho věcí děláme špatně. Výsledkem je to, že úspěch se nedostavuje a my ztrácíme motivaci.

Co tedy děláme špatně?

Pravidelnost

Mnoho lidí razí názor, že vyrazit jednou za čas do fitka je lepší než nic. Je to sice pravda, ale z hlediska fitness světa je cvičení jednou za týden skoro neznatelné. Ano, pomůže nám to protáhnout svaly a uvolníme se psychicky, jenže pro tvarování kritických partií je to málo. Chcete-li dosáhnout viditelných výsledků, budete muset svou snahu znásobit. Není nutné každý den navštěvovat posilovnu, klidně cvičte i doma.

Božský zadek za 30 dní!

Kardio

Jistě víte, že cvičení, které nejefektivněji spaluje tuky, je kardio. Ale i zde je pravidlo, že všeho moc škodí. Nadměrné hubnutí tímto způsobem nás obírá o svaly, díky čemuž náš zadek nikdy nebude krásně kulatý. Fitness režime je důležité správně sestavit. Kardio, posilování, kardio.

Odpočinek

Už tedy máte plán, cvičení doma nebo v posilovně a střídání kardia a posilování. Nyní se zaměříme také na dny bez cvičení. Odpočinek je pro svaly také velmi důležitý, aby mohly růst a tvarovat se, potřebují čas k regeneraci. Pokud jim nedáte žádný čas na regeneraci, můžete si svaly snadno přetáhnout a dojde spíše ke zranění než ke krásnému tvarování.

Správné cviky

I když se dřepy nebo výpady zdají jednoduché, nemusí to tak být. Je důležité dodržovat několik pravidel. Nohy musí být ve správné poloze a celým chodidlem se dotýkat země. U dřepů mějte nohy na šířku pánve a rovná záda. U výpadů se pozorujte v zrcadle, nohy by měly být v jedné rovině a záda opět rovná.

Když neuděláte první den 50 dřepů nebo výpadů, nic se neděje, hlavně cvičte poctivě a soustřeďte se. Postupně si budete počet cviků navyšovat a uvidíte tak, jak se vám zlepšuje kondice.