23. října 2015
Nic vám tak nezvedne sebevědomí, sex-appeal i erotickou citlivost jako dobře opečovaná ňadra. Užijte si žhavé hry a kosmetické hýčkání, které jim udělají radost!
1 / 6

1. Prach smíchaný s potem ucpává póry. Po každé projížďce na kole, horské túře nebo cvičení proto hruď na chvíli zabalte do horké a vlhké osušky a pak na pokožku naneste exfoliační krém.

2. Dejte ruce za záda, natáhněte je, propleťte prsty, vypněte hrudník a pomalu otáčejte trupem doprava a doleva. Jednoduchým cvikem si krásně protáhnete prsní svaly.

3. Když máte před menstruací poprsí napjaté a bolí vás, uleví vám reflexní terapie. Tiskněte si krátce a důrazně bříškem palce nárt obou nohou asi centimetr nad místem, kde se rozdělují třetí a čtvrtý prst – právě tady totiž leží reflexní zóna prsou. Když se tohle kouzelné místo stimuluje, umí zařídit úlevu od bolesti. Stačí středně silný tlak, masáž by vás neměla bolet. Přesné umístění spínače úlevy najdete na mapě reflexních zón na chodidlech a nártech.

4. Až se budete opalovat nahoře bez, dejte si pozor! Ňadra se opalují rychleji než ostatní části těla, které běžně vystavujete paprskům. Abyste si hrudník nespálila, poprsí důkladně natřete přípravkem s SPF 50+.

5. Pokud nosíte nevhodnou podprsenku, koledujete si o bolesti, povolené prsní svaly nebo špatné prokrvení kůže, do níž se zařezávají ramínka.
Takhle poznáte, že jste prádlo zvolila správně:
1. Pruh se zapínáním vám sedí na těle vodorovně a můžete pod něj zasunout dva prsty.
2. Prsa z košíčků nikde nepřetékají.
3. Košíček neodstává.
4. Ramínka sedí pevně, ale netlačí. Když si je stáhnete z ramen, podprsenka dál drží na svém místě.
Tip: Při zkoušení prádla se předkloňte. Jestliže ňadra vyklouznou z košíčků, potřebujete menší velikost.

1 / 6