8. října 2015
 | 
Foto: Shutterstock
Ideální dieta, když chcete rychle přijít o kilo a půl. Není to však dieta na dlouhou dobu.

Ačkoli jsou sladké, pomáhají hubnout. Z tři dny vás zbaví nafouklého bříška, pocitu těžkého žaludku a odlehčí organismus od škodlivých látek.

Jelikož hrušky obsahují poměrně hodně ovocného cukru, večeřet byste měla nejpozději v 19. hodin.

Výhody hrušek:

– 100 g hrušek má pouze 240 kj
– 84% tvoří voda
– obsahují hodně nerozpustné vlákniny, která prospívá trávení a čistí střeva
– detoxikují organismus
– odvádí z těla přebytečné tekutiny
– obsahují vitaminy B, C a E
– zmírňují otoky

1. den

Je nejnáročnější. Celý den jezte pouze hrušky, ale pozor, musí být zralé. Čím jsou méně zralé, tím jsou hůře stravitelné. Nemusíte je jen chroupat, můžete si udělat šťávu nebo kaši.

2. den

Snídaně: nastrouhejte jednu hrušku a přidejte lžíci lněných semínek, lžíci ovesných vloček, lžíci nasekaných ořechů a přidejte šťávu z jednoho pomeranče.
Oběd: jednu hrušku nakrájejte na kostičky, přidejte mrkev, menší salátovou okurku a hrst rukoly. Pokapejte olivovým olejem a citronovou šťávou, lehce osolte. Přidejte 30 g nízkotučného tvrdého sýru nebo libové šunky.
Večeře: dvě lžíce sýru cottage bez příchuti ochuťte troškou skořice a lžičkou medu. Hrušku překrojte na poloviny, vydlabejte jadérka a do vzniklých jamek dejte ochucený sýr. Nechte 5 minut zapékat v troubě.

3. den

Snídaně: nasucho opečte dvě grahamové topinky nebo jednu celozrnnou housku. Na topinku položte plátek libové šunky, plátek nízkotučného tvrdého sýru a plátky hrušky.
Oběd: připravte si kuřecí steak. Jednu hrušku nakrájejte na kostičky, přidejte k ní jednu malou červenou cibuli a podle chuti meduňku nebo bazalku. Ochuťe solí a citronovou šťávou. Na talíř položte listy zeleného salátu, na ně kuřecí steak a hruškovo-cibulovou směs.
Večeře: smíchejte dvě třetiny šálku uvařené hnědé rýže s jednou hruškou, s pěti cherry rajčátky a půl šálkem vařeného hrášku. Na směs přidejte polovinu cottage sýru, ochuťte solí, chilli, olivovým olejem a pár kapkami citronové šťávy.

Během celé diety nezapomínejte na pitný režim. Pokud vás večer přepadne hlad, dejte si šálek kefíru, odkyseleného mléka nebo bílý jogurt. Jako svačinu si dejte druhý a třetí den – hrušku!