1. října 2015
Místa, kde se ukádá tuk, nesouvisí pouze s typem postavy.

Na úvodním obrázku vidíte, která místa jsou kritická, podle nich najdete svůj typ. Některé typy jsou spíše ženské, jiné mužské:

1. Přejídání

Patříte do nejrozšířenější skupiny. Dobrá zpráva je, že svůj zlovzyk můžete s trochou vůle odstranit. Snižte přísun jídla a hlavně zařaďte zdravé potraviny. Začněte se hýbat a vaše postava se začne rychle měnit, samozřejmě k lepšímu.

2. Pneumatika

Pokud máte vysloveně pouze pneumatiku kolem pasu a jinak jste štíhlí, jde o břicho stresového původu. Často jíte sladké a nezdravé, čímž se snažíte zajídat nervozitu a stres. Zkuste vysadit sladkosti a připravte si zdravější verzi mlsání – například zelenina je super. Zároveň musíte zapracovat na eliminaci stresu. Dát se do pohody.

 Tipy na zdravější mlsání 

3. Hormony

Pokud se vám tuk usazuje na zadku a stehnech, může jít o hormonální nerovnováhu ve vašem těle. Často se tento problém stává ženám v menopauze nebo také může být problém s hormonální antikoncepcí. Začátek řešení problému vás čeká u gynekologa.

4. Celé břicho

Pokud vám přibírá celé břicho od prsou až po podbřišek, a jste si jisté, že se nejedná o pneumatiku, může to být metabolická dysbalance, čili zdravotní problém. Začněte tím, že přestanete pít alkohol, protože ten vám dělá to nejhorší. Pohyb nasaďte minimálně 2x za týden a upravte jídelníček. Pokud začne tuk mizet, jste na dobré cestě.

5. Cévy

V případě, že za kritickou partii považujete kompletně celé nohy až po kotníky, bude něco v nepořádku s cévami. V tomto případě hraje často roli genetika. Z cvičení zkuste hlavně chůzi a také kolečkové brusle.

6. Pasivní břicho

Tento případ je typičtější pro muže než pro ženy. Nejčastěji jím trpí lidé, kteří dříve hodně sportovali, ale nyní už mají málo pohybu a spíše sedí. Kromě toho, že se k cvičení musíte vrátit, pomůže i to, že si jídlo rozdělíte do malých porcí a budete jíst častěji. Z jídelníčku vyškrtněte těstoviny a pečivo.