15. září 2015
Zbavte se zažitých návyků a váš boj s kily půjde mnohem lépe.

Plná lednice

Po návratu z nákupu praská vaše lednička ve „švech“, to je chyba. Kupujte pouze to nejnutnější a vybírejte si. Dbejte na zdravé potraviny. Upřednostňujte čerstvou zeleninu a ovoce. Při výběru uzenin dbejte na obsah masa a soli, u sýrů na obsah tuku, apod.

Pohyb

Jak už jute četli 100x bez pohybu to prostě nepůjde. Pokud spoléháte pouze na úpravu svého jídelníčku, tak se může stát, že místo tuků ztratíte svalovou hmotu. Nemusíte se trápit každý den v posilovně. Začněte víc chodit pěšky, vynechte výtah a běhejte do schodů, 2-3x v týdnu zajděte na nějaký sport a bude vám skvěle.

Sacharidy

Strašák číslo jedna. Zkuste si zapamatovat jednoduchá pravidla. Po 13. hodině vyřaďte z jídelníčku moučné výrobky. Po 16. hodině nejezte brambory, rýži a ovoce.

Voda

Pitný režim je základ správného fungování vašeho těla. Zvykněte si vypít ráno sklenici vody s citronem či jiným citrusem.

 Vše o pitném režimu 

Alkohol

Občasná večeře se sklenkou vína se na vaší figuře nepodepíše, jen to nesmí být každý den. Alkohol je plný cukrů a ty večer do těla rozhodně dostávat nepotřebujete.