15. srpna 2015
Kila nechtějí zmizet? Sledujte, jak ubývá nebo přibývá Měsíc. Jeho ‚vliv‘ mluví do hubnutí víc, než si myslíte.
1 / 2

Odborníci se o míře účinků fází Měsíce na lidský organismus přou. Laickou veřejností však ‚měsíční‘ dieta koluje jako spolehlivý způsob, jak shodit alespoň dvě kila za měsíc. A protože lékaři nic nenamítají, stojí za to podívat se do kalendáře, kdy je úplněk nebo nov, kdy luna dorůstá či ‚couvá‘, a podle toho přizpůsobit jídelníček. Nebudete první ani poslední, kdo by měl v příštím měsíčním úplňkovém třpytu štíhlejší siluetu.

3  zásady měsíčního hubnutí

1. V období novoluní a úplňku se tělo od jedů a následků chyb ve stravování nejlépe čistí. Zejména úplněk je čas na změnu. Pokud vám nevadí držet půst, zařaďte ho právě na tyto dny. Jestliže půst nezvládnete, snažte se jíst co nejlehčí jídla. Ideálně především ovoce a zeleninu. Ve specializované prodejně si kupte pročišťovací bylinnou směs, dobrou volbou je ale také bílý nebo zelený čaj.

2. S přibývajícím Měsícem hlídejte energetickou hodnotu potravin. Dieta vychází z předpokladu, že v tyto dny organismus hůře odbourává tuky, protože se celý metabolismus zpomaluje. Vynechte tučná jídla, zařaďte nízkotučné mléčné výrobky, večeřte zeleninové saláty, omezte červené maso a z pečiva všechno bílé. Snažte se hýbat, Měsíc vám dodává ohromnou spoustu energie a toho je třeba využít.

3. Ubývající Měsíc údajně znamená slušnou šanci na zhubnutí trvalého rázu. Z těla se také mnohem lépe vylučují škodlivé látky, metabolismus se zrychluje. Proto vám projdou i malé dietní hříšky. Začít dietu je ovšem právě teď ten nejlepší čas.

1 / 2