19. července 2015
Když vás váš nový letní pohyb bude bavit, budete hubnout rychleji. Opravdu! Pokud se totiž ke sportu stavíte jako k nutnému zlu nebo úmorné dřině, vaše kila nejdou dolů tak rychle. Formujte své křivky co nejzábavněji! Jde to!
1 / 2

POD TROPICKÝM SLUNCEM Celý rok pracujete na své postavě a máte strach, že během dovolené neodoláte místním lákadlům a začnete hřešit? Nevadí! Klidně si dopřejte exotické sladkosti, ale denně věnujte alespoň chvilku času sportovně-plážovým aktivitám. Nevěřila byste, jak mohou být účinné!

BĚH
Běháte-li celý rok, rozhodně s tím nemusíte přestat ani o dovolené. Naopak! Východ nebo západ slunce vybízejí k dlouhému běhu po bělostném písku. Jen všeho s mírou! Nerovný povrch snadno přetíží vaše kolena či kotníky.
Počet spálených kalorií: Pokud běháte přiměřenou rychlostí osm kilometrů za hodinu a vydržíte přibližně hodinu, spálíte asi 700 kalorií.

ŠNORCHLOVÁNÍ
Nemůžete se zbavit drobných faldů? Pojďte do vody! Při různých vodních sportech aktivujete svaly celého těla. Při šnorchlování je nejlepší plavat s ploutvemi, protože potrápíte i svaly na nohou. A navíc ještě uvidíte nádherné krásy podmořského světa.
Počet spálených kalorií: Když vydržíte ve vodě alespoň šedesát minut (a pokud bude na co koukat, tak to určitě nebude problém), spálíte šnorchlováním přibližně 300 kalorií.  ­­

JÓGA
Cvičení jógových ásan na pláži se nic nevyrovná! Je to ideální způsob, jak procvičit svoje tělo a zároveň zklidnit svou mysl. Horko otevírá póry, prohřívá svaly a šlachy. Tělo je v prohřátém prostředí mnohem flexibilnější, což logicky znamená, že vykonává cviky v takovém rozsahu jako nikdy předtím.
Počet spálených kalorií: Za hodinu vinyasa jógy spálíte přibližně 350 až 600 kalorií.

Pokračování na další straně!

1 / 2