4. července 2015
Když s tím začnete a vydržíte, věřte, že po čase přiznáte, jak výrazně se změnil váš život. Najdete v sobě odvahu, vůli a radost!
1 / 3

Aerobik 1 800 kJ/hod
Cvičení při hudbě s instruktorem je dobré pro intenzivní hubnutí, obzvlášť pro ty, kteří začínají snižovat váhu. Je mnoho typů aerobiku – např. dance, kickbox, aqua-aerobik…

Běh 2000 až 4500 kJ/hod
Běháním zhubnete rychle, budete se udržovat v dobré fyzičce, zpevní se vám svaly na nohou. Není vhodné pro obézní lidi. Výhodou je, že můžete běhat bez zvláštního vybavení (chce to jen kvalitní boty), nevážete se na nikoho, jste na vzduchu, můžete vzít s sebou i psa… Běhejte tak půl hodiny třikrát týdně. Ze začátku prokládejte běh chůzí – tzv. indiánský běh.

Běh na lyžích 2000 až 5000 kJ/hod
Posilujete nohy, ruce, zadeček, ale i plíce a srdce. Nezatěžujete klouby jako při klasickém běhu, nemluvě o psychické relaxaci.

Sjezdové lyžování 2100 kJ/hod
Sjezdové lyže berte spíše jako posílení kondice než jako hubnutí. Posilujete hlavně záda a nohy, je to skvělý sport také proto, že se hýbete uprostřed krásné horské přírody…

Jízda na kole 3400 kJ/hod
Sport, který je vhodný i pro lidi s nadváhou. Tuky spalujete tak po 20 minutách, hubnete, posilujete nohy i kondici jako celek.

1 / 3