16. června 2015
Už jistě víte, že bez pohybu to prostě nejde, tak jsme pro vás našli pohyb, který je snadný, dostupný a stojí málo peněz.

Efektivní pomůcka je běžné švihadlo, které vás může dostat do skvělé formy.

Začínáme
Jako dítě jste jistě přes švihadlo skákali, to se nezapomíná. Takže se připravte, že se u poskakování pořádně zadýcháte. Proto na začátku nepřeceňujte své síly a začněte s kratšími tréninky. Časem si přidávejte a nakonec můžete docílit hodiny, kdy spálíte až 1000 kalorií.

Kondice
Pokud pro vás není švihadlo cizí, zkoušejte různé varianty cviků. Například opakujte 4 cviky, každý 12x. 4 série, kdy každý cvik uděláte 12x je opravdu vydatný trénink.

Pokročilá
Postupnám přidáváním opakování a obtížnosti cviků se dostanete do skvělé formy a dokážete bez problémů cvičit 30 minut a více. Nepřestávejte a udržujte si kondici, jen stále obměňujte cviky.

Nezapomínejte
Před každým cvičením je nutné rozehřát svaly, tak nezapomínejte na protažení před cvičením a samozřejmě na strečink po cvičení. Důležitý u tohoto cvičení je také dech. Nezadržujte ho a zhluboka dýchejte. A třetí věc, na kterou dát pozor, je délka švihadla!