4. června 2015
Aktivní život a zdravá strava jsou aktivní nepřátelé břišního tuku. Tyto potraviny rozhodně ze svého jídelníčku nevynechávejte:

1. Grapefruit

Ovoce bohaté na vitamin C, který posiluje váš imunitní systém, zrychluje metabolismus a pomáhá odvádět tuk z těla.

2. Chilli

Zapojte koření z papriček nebo přímo papričky do jídla. Papričky obsahují kapsaicin, který opět zrychluje metabolismus, podporuje hubnutí a budete po něm plní energie. Jako bonus vás v létě ochladí a v zimě ohřejí.

3. Jablka

Jablka pomáhají při absorpci vody z potravin a uvolnňují tuky z vašich buněk. Obsahují také antioxidanty a vitaminy, jež vaše tělo potřebuje. Slupka a jádra z ovoce jsou také označovány jako přírodní čistič střev.

4. Čočka

Je bohatá na bílkoviny a vlákninu, díky nim je stabilizována hladina cukru v ktvi a tělo se může soustředit na spalování.

5. Mléčné výrobky

Důležité je vybírat kvalitní potraviny, které obsahují vápník, ten totiž naše tělo potřebuje. Bez něj by se v těle uvolňoval hormon kalcitriol, který pomáhá ukládat tuk, což samozřejmě nechceme.

Muži přiznávají, že nejerotičtěji na ně působí postava přesýpacích hodin. Tuk v břišní oblasti také může způsobovat nežádoucí hormonální výkyvy v těle a časté zdravotní problémy.

A opět musíme připomenout, že bez cvičení to nejde. Pohyb a zdravá strava je základ krásného těla.