3. dubna 2015
S chytrými triky se k vysněné postavě propracujete dřív!
1 / 3

1. Přidejte papriku
Máte trému? Dejte si kus papriky nebo kiwi. Nedávná německá studie dokázala, že jídla bohatá na vitamin C pomáhají snižovat krevní tlak a hladinu stresových hormonů, takže celkově uklidňují. Když máte stres, nehubnete.

2. Zůstaňte doma!
Když se vás zmocní chřipka, jeden den si poležíte, ale pak jste v pokušení se přemoct a jít do práce. Zůstaňte raději doma, nebo ztloustnete! Odborníci z londýnské nemocnice St. Barts totiž zjistili, že když se úplně nevyléčíme, tělo přestává produkovat růstové hormony, které zodpovídají za spalování tuků.

3. 1008…
…kalorií navíc spálíte každý týden, když denně ujdete 800 metrů navíc nebo se projdete po obchoďáku o 10 minut déle než obvykle.

4. Je v tom ryba
Dietní maso představuje pro většinu žen tak akorát grilované kuřecí. Jenže výzkumníci z univerzity v Aberdeenu tvrdí, že klíčem k pevné postavě je – ryba. Podle jejich studie ženy, které si dávají rybu třikrát týdně, mají o 20 % víc svalů než ty, které jen tak prostě cvičí. A kdo má svaly, spaluje tuky!

5. 4,5 kg…
…tuku celkem vás opustí, když si budete číst při nákupu etikety na potravinách a vybírat si podle nich.

1 / 3