2. dubna 2015
Představa, že se vzdáte jídla, budete poctivě cvičit a kila poletí dolů, je nesmysl.

Proč je správná strava při cvičení důležitá?
Když tělu nastolíte režim hladovění, dáte mu signál, že má přejít na nouzový režim. Tento stav znamená ukládání zásob. Což samozřejmě nechcete. Pak začnete znovu normálně a jíst a najednou máte o pár kilo víc než jste měla původně. Což znamená, že se točíte v začarovaném kruhu.

Hodnotné látky
Začala jste cvičit, čímž vydáváte mnohem vyšší množství energie než normálně a vaše tělo musí tento výdej pokrýt. Hlavně potřebuje živiny, vitaminy a minerály.

Energie
Jednou z funkcí přijímání potravy je dodat tělu energii. Když nic nejíte, z čeho má organismus čerpat? Energetické nápoje jsou pouze krátkodobá náhražka. A navíc, energii k cvičení nezbytně potřebujete. Podstatnější než kvantita je kvalita složení stravy, pestrost a obsah látek, které jsou pro život nezbytné.

Zažeňte chuť na sladké
Jestliže nejíte a hodně cvičíte, může vás ovládnout vlčí hlad a také silná chuť na sladké. Sladké znamená rychlé dodání energie. Pokud se budete vyváženě stravovat, cvičit systematicky a přiměřeně vašemu aktuálnímu fyzickému stavu, je pravděpodobné, že potřeba jednoduchých cukrů bude minimální.

Aby cvičení bylo vidět
Střídáním hladu a jídla nedocílíte krásné figury, ale přibírání. Je nutné se stravovat s rozumem, pak bude vaše poctivá snaha vidět a pro vás bude cvičení více motivující.