24. prosince 2010
 | 
Foto: Shutterstock
Obáváte se, kolik zase během letošních Vánoc přiberete? A jestli budete mít vůli nesníst mísu skvělého cukroví nebo se nepřecpat salátem?
1 / 2

● Nejezte ve stoje nebo v poklusu. Ke každému jídlu si sedněte a vychutnejte si ho. Zaznamenáte tak včas, kdy máte dost.
● Během vánoční diety se vyhněte nebezpečnému celodennímu uždibování. Je dovoleno uždibovat pouze ovoce (i sušené) a zeleninu!
● Nepečte více než 5 druhů cukroví (není-li dietní). Nemusíte se přece cukrovím přejídat, stačí si jím vánoční jídelníček jen zpestřit.
● Nepijte sladké alkoholické nápoje (vaječný koňak, aperitivy).
● Pokud vánoční svátky prosedíte před televizní obrazovkou, nedivte se, že tloustnete. Každý den si udělejte alespoň romantickou zimní procházku.
● Servírujte si jídlo na malé dezertní talířky. Talíř bude plný, ale vy toho ve výsledku sníte méně! Množství jídla je totiž o Vánocích stejně velký problém jako jeho kalorická hodnota. Tím, že se nebudete přejídat, si hodně pomůžete.

2 rady, co dělat ještě před Vánoci

1. Žádný stres!
Není to tak složité, jak se zdá – zkrátka se přestaňte stresovat! Čím více se budete trápit, tím hůře se budete cítit a provinilost při každém dalším kousku cukroví bude ještě horší.

2. DOPŘEJTE SI MINERÁLY A ANTIOXIDANTY!
Pár dnů předem si nezapomeňte dopřát životabudiče ve formě antioxidantů a minerálů. Když se zbavíte nebezpečných toxinů, váš organismus bude přirozeně lépe spalovat tuky. Vzhledem k tomu, že dnešní klasická strava je na tyto látky poměrně chudá, užívejte je raději ve formě speciálních detoxikačních přípravků.

1 / 2