11. března 2015
Přejedla jste se tak strašlivě, že se stydíte? Tady je návod, který pomůže od katastrofy.

1. Když víte, že vás dneska čeká velká žranice, začněte lehkou snídaní plnou bílkovin. Co třeba vaječná omeleta se šunkou?

2. Ještě než vypuknou hody, zapoťte se. Cvičte následující cviky během dvaceti minut tolikrát, kolikrát jen stihnete:
● 10 dřepů
● 20x zvedněte činky
● 30x kolena co nejvýš k bradě při běhu na místě
● 40x prostřídat kolena, když dáte ruce na zem, vzepřete se na rukou, nohy opřete o špičky a uděláte výpad nohou dopředu
● 40x loket k protilehlému koleni, vleže na zádech
● 30x výpad jednou nohou kupředu, výskok, výpad na druhou nohu
● 20 dámských kliků
● 10x hodíte míč o zeď
● 1 minutu vydržíte ležet na loktech břichem k zemi, zapřená o špičky nohou

3. Když už hodujete, začněte od lehčího jídla k těžšímu, budete líp trávit. Snězte napřed salát, teprve po něm si dejte maso a přílohu.

4. Máte-li sklon k nadýmání, polkněte před jídlem nějakou tabletku na trávení.

5. Pokud cítíte, že jste přejedená, nejhorší věc, kterou můžete udělat, je zůstat sedět. Zvedněte se a jděte se krátce, ale ostře projít. Spálíte aspoň nějakou energii.