1. března 2015
Věříte na charakteristiku znamení? Tak se proč se neřídit hvězdami i v případě hubnutí?
1 / 6

Beran (21. 3. – 20. 4.)
Jak zhubnout a co jíst:
 Pro Berany není obvykle těžké udržet si štíhlou sportovní postavu. Oblast, na které nejčastěji přibírají, je ovšem bříško. Proto nepodceňujte posilovací cviky. Stačí pár minut před televizí na koberci, ovšem každý den! Na linii nejčastěji útočí vaše vášeň pro jídla z fastfoodu a uzeniny. Abyste účinně zhubli, zařaďte do jídelníč­ku co nejvíce zeleniny – nejlépe listové. Tři večeře v týdnu nahraďte zeleninovým salátem.
Sport pro vás:
 Celý svůj život se Berani snaží strávit v rychlém tempu. Jste sportovní typ, nebudou vám dělat potíže ani sporty náročné na energetický výdej. Máte chytrou hlavu a šikovné ruce, využijete je dohromady například při squashi nebo badmintonu. Obojí budete dělat s vervou a (jak jinak) po svém.

Býk (21. 4. – 20. 5.)
Jak zhubnout a co jíst: 
Býci patří mezi znamení nejvíce ohrožené nadváhou. Společně s Rybami (překvapivě), které však mají pro přemíru konzumace jídla jiné důvody. Býk si chce všechno vychutnat, cítit se sytý a spokojený. Proto tak často mlsá nejen maso, ale především sladké koláče, buchty, čokoládu… Linii udržíte pod kontrolou, jen když významně omezíte omáčky, dortíky, zákusky a zmrzlinu. Snažte se mít po ruce zdravější alternativu. Vaše záchrana se skrývá v müsli, zelenině a nízkotučných mléčných výrobcích.
Sport pro vás: 
Je pro vás docela problém přinutit se k pohybu, ale když už se zvednete z gauče, dokážete dřít jako mezek, trpělivě postupovat za svým cílem. Proto je dobré domluvit se s kamarádkou, aby vás ke sportu vždycky nekompromisně vytáhla. Budou vám vyhovo­­- vat vytrvalostní lekce spinningu, cyklistika, pohyb na běhacím pásu (H.E.A.T.) – pozor však na problematickou partii krční páteře. Sem tam potřebujete masáž.

1 / 6