26. ledna 2015
Štíhlé tělo, kondička, hebká pleť i dobrá nálada v jednom bez dřiny či hladovění!
1 / 3

Cítíte se tlustá, nehezká a bez kondice? Kritické příznaky zimního útlumu a nejvyšší čas dát vzpruhu svému tělu! Jenže pravidelný pohyb a zdravou životosprávu bez přesného plánu je hodně těžké udržovat. Připravili jsme pro vás přesný rozpis činností na celý týden, se kterým se vám bude zacházet mnohem snadněji. Stačí každý den jednoduché cvičení, které vám zabere sotva deset minut, a přitom se už za sedm dní dostaví účinek! Zpevníte problémové partie těla, odstraníte celulitidu, zjemníte pleť a uvolníte psychiku.

1 Pondělí – Nalaďte ducha a rozprouděte si krev
Zahajte den meditací! Posaďte se do tureckého sedu, paže natáhněte před sebe do úrovně ramen a sepněte dlaně. Poté ruce zvedněte nahoru a vytáhněte se z páteře. Zhluboka se nadechněte, břicho co nejvíce zatažené. Pak zvolna vydechněte a břicho povolte. Znovu natáhněte ruce, nadechněte se a při výdechu klesněte hlavou a ruce pomalu spusťte k levému koleni. Znovu s nádechem natáhněte ruce a při výdechu klesněte tělem vedle pravého kolena. Opakujte 5x.

Tip na večer: Prudká sprcha s mycím gelem, nejlépe obsahujícím bylinné výtažky, povzbudí prokrvení těla a dá co proto celu­litidě!

2 Úterý – Vymodelujte stehna a vyhlaďte pleť
Kolem nohou si omotejte gymnastickou gumu, lehněte si na levý bok, lehce pokrčte nohy (pro větší stabilitu se můžete zapřít rukou ve výši hrudníku) a tahem zvedejte a poklá­dejte zpět vrch­ní nohu. Proveďte dvacetkrát a poté se otočte na druhý bok a znovu dvacet kmitů na druhou nohu.

Tip na večer: Dopřejte svému tělu důkladný peeling pomocí krystalů soli z Mrtvého moře. Má totiž vynikající peelingo­vý efekt – po slané koupeli a jem­né masáži žínkou získáte na do­tek dokona­le jemnou kůži.

1 / 3