21. ledna 2015
Zaměřte se na hubnutí podle vašich proporcí. Možná je to cesta, jak se konečně dostat do formy.

HRUŠKA
Pokud přiberete, automaticky se tuk ukládá do spodní části vašeho těla. Nemusíte zoufat, tento typ postavy vypadá žensky a sexy.
Zapomeňte na: tuky, smetanové omáčky, sladkosti, ztužené tuky v sušenkách… Všechny tyto dobroty se ukládají právě do zadečku, boků, stehen!
Zkuste: méně sladké ovoce, celozrnné pečivo, semínka, zelené saláty…
Cvičení: aerobní pohyb s vysokou intenzitou je pro vás ideální. Doplňte jej posilovnou, ale zaměřte se na vrchní část těla, abyste vyrovnala symetrii těla

JABLKO
Máte větší hrudník a všechen tuk se vám ukládá do bříška. Vaše výhoda je, že nožky budete mít vždy jako laňka a můžete si dovolit minisukně či kraťásky.
Zapomeňte na: cukr, ten se nejraději ukládá právě do oblasti bříška. Vynechte i slané pochutiny jako oříšky, chipsy a pod.
Jezte: pokud milujete maso, nevzdávejte se ho, ale vybírejte méně tučné druhy. Vaše postava potřebuje hodně živočišných bílkovin.
Cvičení: ideální je běh, plavání a jízda na kole. Intenzivní trénink kombinujte s jógou či pilates. Výhodou je, že u této postavy tělo rychleji reaguje na pohyb a úbytek tuku je dříve vidět.

BANÁN
Jste štíhlá a vaše ramena a boky jsou stejně široké. Chlapecká postava je druhá nejčastější. 
Zapomeňte na: sladké dobroty a bílou mouku
Jezte: ryby. libové maso, vajíčka, sýry, saláty a ovoce plné vody
Cvičení: pokud vám chybí křivky, zaměřte se na posilování, ale raději s to nepřehánějte, aby z vás nebyla hranatá korba. Vyrýsování postavy u vás je běh na dlouhou trať, neztrácejte trpělivost. Raději vynechte aerobní cvičení.