13. ledna 2015
Jak si můžeme dovolit něco takového tvrdit? Máme pro vás totiž pár tipů!

1. Když vás odpoledne honí mlsná
Je prokázáno, že chuť na čokoládu nebo sušenky vás po obědě nejsnáz dostihne, když sedíte u svého pracovního stolu. Naplánujte si proto na odpoledne schůzky nebo si vyběhněte ven něco zařídit, protáhnout se. Až se vrátíte, talířek cukroví od kolegyň nad vámi nebude mít takovou moc.

2. Vařte si
Když to jde, připravte si jídlo sama. A může to být i nějaká sezonní dobrota! Semlbábu se strouhanými jablky a rozinkami přelijte bílým jogurtem a posypejte oříšky. Když vaříte sama, zasytíte se víc, než když vám hotové jídlo přinesou. Uspokojuje vás totiž už i fakt, že se jídlem zabýváte, čicháte vůni, dotýkáte se přísad, dáváte mu vzniknout a řídíte ten proces.

3. Skočte si do tělocvičny
Vysedávat s tetičkami na pohovce a máčet si vánočku v poctivém kafi se smetanou zní jako skvělý sváteční plán, ale vyplatí se odskočit si z něj taky někam do fitka. Spousty posiloven nabízejí v závěru roku speciální akce, tak proč byste z toho pro sebe něco nevytěžila, ne?

4. Vyzkoušejte nové jídlo
Co takhle využít volna, abyste objevila novou zeleninu nebo ovoce, které se jindy v roce na pultech nebo ve vaší ledničce neobjevuje? Třeba kaki persimon? Růžičkovou kapustu? Plátek lososa? Čím pestřejší máte jídelníček, tím lepší výživové hodnoty. Ne, vepřovou paštiku teď nemáme úplně na mysli…