1. ledna 2015
Na každou z nás platí jiná pravidla. A to i při shazování kil...
1 / 2

Také se snažíte roky zhubnout, ale pořád bez výsledku? Možná k sobě máte jen špatný přís- tup. Zařiďte si to tak, aby vás hubnutí bavilo, a tím vás konečně dovedlo k vysněnému cíli!

Party girl
Ráda chodíte mezi lidi, jste společenská, tančíte a vymetáte všechny možné festivaly a večírky. Vaše životospráva nestojí za nic a je špatně načasovaná. Jíte většinou nad ránem, v noci na večírku si dáte chlebíček nebo tác jednohubek. A to nemluvíme o alkoholu, který skrývá obrovské množství kalorií. Co s tím?
Řešení: Přihlaste se do kurzů zumby, salsy nebo třeba street dance. Cvičíte při hudbě, kterou máte tak ráda a nové kroky nakonec můžete využít i na další party. A kila půjdou dolů sama! Před večírkem se najezte, ať vás pak kalorické bomby tak nelákají.

V jednom kole…
Jíte spíše nárazovitě, nepravidelně a sem tam zhřešíte zákuskem nebo kalorickou bombou ve fast foodu. Na jídlo pětkrát denně prostě nemáte čas. Jak se ale zbavit přebytečných kil, když se vám pohyb a vyvařování do nabitého diáře nevejde?
Řešení: Vaše mínus je ve složení jídelníčku. Místo fast foodu si zajděte do kvalitní restaurace a dejte si rybu a salát. Nezdravé dortíky vyměňte za müsli tyčinky, sušené ovoce nebo dia sušenky. Neustále u sebe mějte kousek ovoce nebo zeleniny pro zahnání hladu a hodně pijte – nejlépe neperlivé vody a zelený čaj. Začněte vstávat o patnáct minut dřív a zahajte den jógou, která vás zklidní. Nedostatek času na cvičení můžete vyřešit také tím, že místo výtahu a MHD začnete využívat vlastní nohy.

1 / 2