7. června 2018

5. Sedíte nekonečně dlouho na poradě? Natáhněte nohy a zvedněte je do výšky kolen. Vydržte alespoň 30 vteřin. Uvidíte, že to není žádná legrace.

6. U kopírky neposilujte jen zvedáním víka. Než se vám papír okopíruje, udělejte dřep, jako byste chtěla doplnit papíry. Kolik jich zvládnete, než dokument vyjede?

7. Jak dlouho trvá, než si ohřejete oběd? Na těstoviny možná stačí pouhá minuta. Dejte si závod! Snažte se stáhnout půlky k sobě víckrát, než kolik vteřin je potřeba na prohřátí jídla. Efektivní cvičení.

8. Přemýšlíte? Opřete se na stole o lokty, zapřete se, hlavu přitáhněte k monitoru a zároveň ji zakloňte. Vaše záda vám poděkují.

TIP: 7 rad, jak si co nejrychleji zlepšit fyzičku

9. Až se zase budete otáčet na kolegu, nechte ruku (tu na opačné straně, než na kterou se otáčíte) zapřenou o stůl. Druhou se chytněte o opěradlo židle.

10. Míříte za šéfem na opačnou stranu budovy? Myslete na vzpřímenou chůzi. Ramena dolů, hlava nahoru, lopatky k sobě. A pravá, levá, krok vpřed…

11. Prodlužte si svou minutu na toaletě ještě o jednu. Stačí se jen přes kolena natáhnout k chodidlům, uvolnit záda a volně dýchat. Vašich 60 vteřin navíc vám uleví na půl hodiny.

12. Jedna ruka svírá myš, ale druhá se nečinně povaluje? Nenechte ji zahálet. Schovejte ji pod stůl a dělejte s ní v zápěstí malé kroužky.

13. Až budete zase zahloubaná do nějakého veledůležitého dokumentu, snažte se držet lopatky co nejvíc u sebe a vystrčte prsa dopředu. Dýchejte. Až budete dočítat poslední list, zkontrolujte, zda jste vydržela, nebo se zase krčíte jako myška v rohu. Až to budete poněkolikáté opakovat, zjistíte, že už se držíte jako pávice. A určitě nebudete jediná, kdo o změně bude vědět.