22. června 2017
Ono se to snadno řekne, ale těžko dělá. Udělat deset dřepů, když na vás koukají všichni kolegové, je tak trochu... řekněme nepříjemné. Máme pro vás chytré triky, jak cvičit v kanceláři, aby to nikdo nepoznal a vy jste se cítila fit.
1 / 2

Připadáte si při odchodu z kanceláře jako přejetá parním válcem? Sotva lezete, jak záda naříkají, hlava vám třeští od zablokovaného krku a zápěstí nemůžete ohnout. A to vás ještě čeká cesta domů s taškou plnou nákupu. Takhle to ale přeci být nemusí, i v práci můžete pro své tělo něco udělat!

1. Aby vás nebolely lokty a zápěstí od kancelářské myši, pořiďte si malý overball. Jen minimálně nafouknutý si ho pak umístěte těsně za myš, pod zápěstí. Během klikání a pohybování po ploše monitoru si tak budete jemně masírovat zápěstí a vyhnete se karpálnímu tunelu, který je postrachem všech, kdo v práci vysedávají u počítače.

2. Overball zapojte i proti bolestem v kostrči. Za svá záda (těsně nad zadek) dejte naplno nafouknutý balonek. Pak se o něj lehce opírejte a zase se od něj vzdalujte vždycky, když si vzpomenete. Namasírujete se a zároveň posílíte svalstvo.

3. Overball můžete využít ještě při jednom cviku – pokrčte ruce a mezi lokty a boky si dejte dva míčky. Pak je jen lehce stlačujte směrem k tělu.

Čtěte také: Vyberte si cvičení podle znamení horoskopu

4. Zvedněte špi(í)čky! Obě chodidla dejte na podlahu a kotníky držte u sebe. Nadzvedněte špičky, 10 vteřin tak vydržte a vraťte je zpátky na podlahu. Pak nadzvedněte paty. Opakujte cvik ideálně každou hodinu. Hodí se, i když máte podpatky! Vašim nožkám se uleví.

1 / 2