16. listopadu 2014
Máme pro vás nejrychlejší cestu k pevným polokoulím.

Přinášíme vám sadu zpevňovačů, které navždy vyřeší váš hýžďový problém. Vrhněte se na ně třikrát do týdne a každý zopakujte dvacetkrát. Jako bonus získáte i královská stehna!

Jak na trénink:

Lyžařský trik
A. Ve stoji spatném lehce pokrčte kolena a ruce zapřete v bok.
B. Proveďte výpad pravou nohou doprava a váhu nasměrujte na vnitřní stranu stehna. Pomalu se vracejte do výchozí pozice a přenášejte tak váhu zas na levou nohu. Zopakujte totéž s druhou stranou.
Tip: Chcete-li svaly posílit víc, vezměte si do ruky kilové činky.

Božský poklek
A. S rukama v bok a vykročte pravou nohou dopředu. Obě nohy nechte pokrčené a levou patu nad podložkou.
B. Pomalu přecházejte do pokleku, avšak levé koleno zastavte nad zemí. Zatněte půlky a pomalu se zvedejte na pravé podpěře.
Tip: V pozici b přeneste na dvacet vteřin váhu na levou nohu. Hýždě jsou přitom zatnuté.

Skočný podřep
A. Široce rozkročte nohy, pokrčte kolena a ruce dejte v bok.
B. Podsaďte pánev a zatněte hýžďové a stehenní svaly. Zapřete se do chodidel a vyskočte nahoru. Přistaňte do pozice a, přehnaně však neohýbejte kolena.
Tip: Skákejte rychle bez přestávky půl minuty. Zvýšíte si tím srdeční tep a vyburcujete spalování.

Zaručené zlepšováky
Tyhle rady už určitě znáte. My ale víme, proč se jich držet.

Jezte šestkrát denně
Proč? Pravidelnými přísuny dlabance si udržíte vyrovnanou hladinu cukrů v krvi. Díky tomu se vyhnete výkyvům únavy a energie a nebudete mít takový hlad.

Krmte se podle výdeje energie
Proč? Jakmile spolykáte vepřo knedlo zelo a usednete před počítač, obrovský energetický přísun z jídla vůbec nevyužijete. Pokud však po lehkém vytrávení vyrazíte do fitcentra, všechno spálíte.

Pijte dva až tři litry vody denně
Proč? Vaše tělo signalizuje nedostatek tekutin i potravy stejným kručením v břiše. Proto můžete zcela zbytečně sáhnout po rohlíku, když by stačila sklenice vody. Navíc nepodlehnete snadno únavě.