30. června 2017
Toužíte shodit bříško a vztekáte se, že vám hubnou prsa? Víme, jak zformovat postavu přesně tam, kde s ní nejste spokojená.
1 / 3

1. Jízda na kolečkových nebo ledních bruslích

Množství spálených kalorií: 135–345 za půl hodiny podle intenzity pohybu
Potenciál na tvarování postavy: Ideální pro vytvarování problematické oblasti vnitřní i vnější strany stehen, spodního bříška a hýždí. Pro větší účinek se na ledě odrážejte do stran (in-liny vám ani nic jiného nedovolí). Na led je dobré obout si rovnou pánské kanady, které vás přinutí ke správnému pohybu.

2. Jízda na běžkách

Množství spálených kalorií: 200–450 za půl hodiny
Potenciál na tvarování postavy: Ne nadarmo jsou běžci na lyžích označováni za fyzicky nejvyváženější sportovce vůbec. Zejména při stylu „bruslení“ zapojíte 90 % všech svalů v těle. Získáte dokonale tvarované paže, rovné břicho, vysportovaný zadeček, pevná záda, krásné štíhlé nohy. Kdo by odolal!

3. Chůze, kondiční běh, běžecký stimulátor, cvičení H.E.A.T.

Množství spálených kalorií: při joggingu od 200, na ‚heatech‘ až 450 za půl hodiny
Potenciál na tvarování postavy: Tyhle aktivity působí na zpevňování svalových skupin lýtek, svalstva stehen a hýžďových svalů, v poněkud menší míře na svalstvo krajiny břišní. Každopádně však získáte vytrvalost a budete hubnout. Jestliže použijete k chůzi turistické hole (a naučíte se správnou techniku kroku – nordic walking), dosáhnete tvarování svalstva horních končetin a  zad.

4. Aqua aerobic

Množství spálených kalorií: 200–300 za půl hodiny
Potenciál na tvarování postavy: Aerobic ve vodě se vyvinul z rehabilitačních cvičení špičkových amerických atletů po zranění. Je mimořádně šetrný pro klouby a kostru, věnovat se mu mohou i nadšenci s velkou nadváhou. Lekci vede certifikovaný lektor, cvičení formuje především boky, svaly krajiny břišní, lýtkové svalstvo, vnitřní stranu stehen, záda a paže. Jde o komplexní šanci se svým vzhledem něco udělat.

1 / 3