6. listopadu 2014
Vyskočíte z kolotoče povinností a po chvíli relaxu se ozývá kručení žaludku nebo vás začne honit mlsná? Co je třeba udělat, abychom se večerním lákadlům vyhnuli a opravdu začali hubnout?

1. Jezte
Pravidelné stravování je alfou omegou! Proot nevynechávejte večeři. Dodržujte však pravidlo, že večer byste neměli jíst jídla nadopovaná cukre nebo tukem. Ideální bude zelenina, libové maso, ryba, celozrnné pečivo… Dbejte i na velikost porce, nechcete si přeci roztahovat žaludek. Když bude vaše strava vyvážená, nehrozí, že budete za dvě hodiny plenit ledničku.

2. Noční hlad
Probudíte se a umíráte hlady? Dejte si něco na zub, netrapte se zbytečně, ale zamyslete se nad skladbou noční svačinky. Pokud si naplníte misku oříšky a brambůrky, kila dolů prostě nepůjdou. Nakrájejte si třeba zeleninu a udělejte si k ní jogurtovobylinkový dip.

3. Pozor na nápoje
Pitný režim je důležitý, ten dodržujte během celého dne. Čeho se vyvarovat? Slazených nápojů a alkoholu. Bohužel!

4. Pohyb 
Skvělý způsob jak zaměstnat tělo i mysl. Když se budete hýbat, nebudete mít chuť na jídlo 😀 A co si budeme povídat, po vynaložené námaze, vám bude hloupé zazdít vše dortíčkem. Pozor! Vyberte si sport, který vás bude bavit. Nic vás neodradí víc, než když se budete před každým cvičením nutit.

5. Dostatečný spánek
Pro hubnutí a zdravé tělo je významný také spánek. Bez něj nedosáhnete dostatečného odpočinku pro váš organismus, tělo bude ve stresu a nebude spalovat. Sice to vypadá jako maličkost, ale je to opravdu důležité.

Tak směle do toho!