26. srpna 2014
 | 
Foto: Y.Aspradakis_Bauersyndication.com.au
Znáte ty dny, kdy se vám nechce ani vylézt z postele? Následující cviky vás zakrátko postaví na nohy.
1 / 4

Slyšela jste někdy o běžecké euforii? Je způsobena endorfiny, které se vyplavují pohybem, přinášejí pocity blaha a fungují dokonce i jako lék proti bolesti. Pochopitelně nejsou spojeny jen s během, ale s každou fyzickou aktivitou – a vůbec při ní není třeba propotit triko. Abyste vybudila tělo k výrobě hormonu štěstí, bude vám stačit kratičká sestava inspirovaná jógovými ásanami. Jednoduché pozice trénují pružnost svalů i kloubů, zároveň budete mít čas zklidnit svou mysl při soustředěném dýchání a také doplnit potřebnou energii. Zacvičte si každé ráno, jakmile vstanete z postele, ukradněte si chvilku, která bude patřit jenom vám. Do světa pak budete vyrážet svěží, plná sil a dobré nálady.

1. pružný kočičí hřbet
Klekněte si na podložku, dlaně jsou v úrovni ramen, kolena v úrovni pánve, záda jsou rovná. Vydechujte na tři doby a přitom spusťte hlavu dolů, vyhrbte záda do oblouku a podsaďte kostrč. V pozici setrvejte další tři doby. S nádechem (opět na tři doby) se vracejte nazpět do výchozí polohy, lopatky stáhněte k sobě, jako poslední jde hlava. Neprohýbejte se. V pozici vydržte opět tři doby a celý cvik opakujte desetkrát. 

Pokračování na další straně!

1 / 4