18. března 2014
Na svět přicházíme nazí. Nahota však může být také skvělým nástrojem byznysu. Chcete-li pořádně vydělat, musíte se svléknout?!
1 / 3

Zatímco některé generace vítaly nahotu s potěšením, jiné za ni posílaly na smrt. Hořící hranice za odhalené křivky nyní naštěstí nehrozí. Naopak! Ukážete-li ve správnou chvíli, správný kus těla, můžete si pořádně vydělat. Ať už patříte k příznivcům či odpůrcům, utéci před nahými těly je takřka nemožné. Útočí na nás z reklam, videoklipů, filmů… Nahota a sex zkrátka pořád prodávají. 

Jedním z posledních skandálů si v tomto směru připsala americká zpěvačka Miley Cyrus. Bývalý idol náctiletých, ex Hannah Montana, se v klipu k písničce Wrecking Ball zbavila oblečení i předsudků… snad jen na boty zapomněla. A efekt? Skvělý. První místa ve vyhledávačích, dostatek prostoru v novinách. A zdá se, že tím Miley Cyrus nekončí. Ve svém zatím posledním videoklipu sice není nahá, přesto provokuje „jednoznačným“ šátráním si v kalhotkách. Co nás čeká příště?

Na obranu čerstvě plnoleté Miley nutno poznamenat, že nebyla první ani jediná zpěvačka, která využila své tělo jako dobrý stroj na peníze. Řadu excesů si připsaly Madonna, Rihanna či Beyoncé.

1 / 3