19. února 2014
Dostala jste se na váhu, kterou jste si předsevzala, ale pořád to není ono. Začněte zpevňovat a štíhlit!

Základní tipy & triky:

●  CO JE PILATES?
Jde o tzv. cvičení „body & mind“, takže vás kromě protažení ztuhlého těla čeká ještě osvěžená mysl. Nebojte se žádných složitých choreografií! Cviky na sebe plynule navazují a každý může cvičit podle svých možností. Čím pomaleji a důkladněji cvik provádíte, tím větší efektivitu bude mít, a vy tak objevíte i svaly, o jejichž existenci jste neměla tušení.

●  CO MŮŽETE ČEKAT?
Rozhodně nepropotíte tričko jako na hodině zumby, což však neznamená, že nezhubnete! Jistě uberete pár centimetrů v pase a tělo zpevníte. Je to jedno z mála cvičení, které vás donutí narovnat záda a naučí vás správně dýchat. 

●  JAK ZAČÍT?
Jak jistě víte, základní cvičení pilates se provádí na podložkách. Vaši polohu při provádění cviků však nejlépe ohlídají instruktoři při cvičení na reformerech, které jsou v podstatě jakýmisi pojízdnými vozíky. Získáváte tak daleko lepší kontrolu pohybu a jistotu, že už od prvních lekcí zapojujete správné svalové skupiny. Pilates sestava na reformeru nabízí na výběr až z 500 různých cviků, takže každá hodina je pro vás novým zážitkem.