14. listopadu 2013
Hvězdy se slavným zadečkem neponechávají nic náhodě... Tvrdě na sobě pracují. Je-li pevný a kulatý zadek i vaším snem, jděte za ním. Dokážete to!

Zbavit se celulitidy, mít malé, pevné, dokonale tvarované pozadí si přeje snad každá žena. Jeho majitelkou se však stane jen ta, která se bude řídit radami trenérů a výživových porad­ců. Jedině účinné cviky na zadek a správná strava zabírají. Potravinové doplňky a zpevňující krémy vám dokonalé pozadí samy nevykouzlí.

Komu se nelení, tomu se zelení. Cvičte!

Pokud je vaší noční můrou větší pozadí, snažte se nejprve zhubnout. Začnete-li rovnou posilovat, pozadí se paradoxně opticky zvětší… Poraďte se s trenérem ve vašem oblíbeném fitcentru. Nejspíš vám doporučí zkombinovat posilování s během na pásu, jízdou na kole, stepperem, veslováním apod. A jak často budete muset své tělo ‚mučit‘? Třikrát týdně alespoň 45 minut až hodinu. Při posilování na strojích dodržujte tři série po 15 až 20 opakováních. Na menší opakování s velkou zátěží ale zapomeňte! Ve světě trenéři svým slavným klientům doporučují se čtyřikrát i víckrát týdně věnovat kardiocvičení, běhu na pásu, běhání venku v rozmanitém terénu, jízdě na rotopedu, běhu do schodů, jízdě na in-line bruslích.

Sporty, které zadek pomohou vytvarovat

Zamilujte si kolečkové brusle, běhání, jízdu na kole, spinning, tenis, squash, beach volejbal, tanec všeho druhu nebo i obyčejné švihadlo. Na větší zadek platí posilovací cviky s gumou, dřepy, zvedání nohou u židle, na plochý zadek posilování na balonu, obrácené výpady, dřepy s činkami nebo obyčejnými PET lahvemi podél těla, na povislý zadek zabírá vykopávání nohou do stran (opět u židle) či výpady vpřed. Pevnější zadek vám pomohou získat i taneční styly jako např. jazz dance, africký tanec, hip-hop, salsa, flamenco. Díky tanci bude také vaše držení těla vzpřímenější, získáte ladnější chůzi, při tanci zapojíte svaly celého těla. Tanec nesvazují žádná pravidla. Nepotřebuje kurt ani hřiště. V tanci jde přede­­vším o pohyby… Troufáte-li si na hodiny baletu, směle do nich! Pro formování pozadí, boků a hýždí jsou baletní pozice ideální.