2. října 2013
Shodit kila v oblasti nohou bývá většinou opravdový problém. Zná ho každá žena, které byly do vínku dány silnější nohy. Pokud mezi ně patříte, zkuste se řídit naším jednoduchým plánem – a už za 2 týdny můžete mít štíhlejší nožky.
1 / 4

JEDNODUCHÉ TRIKY
Po schodech…
Nepoužívejte výtah a choďte všude po schodech – doma, v práci, v metru. Brzy si všimnete rozdílu

Dřepy
Každodenní cvičení udělá divy zejména se stehny a zadečkem. [file:10664]Rozkročte se na šířku ramen, ru­ce podél boků a pomalu klesejte do dřepu. Záda držte rovně a ru­ce pomalu předpažujte. Jakmile máte stehna vodorovně se zemí, pomalu se vracejte do výchozí vzpřímené polohy a nechte ruce klesnout zpět k bokům. Začněte třemi sériemi po 10 dřepech, a jak vám nohy budou sílit, počet zvyšujte.

Švihadlo
Věnujte denně 10–15 minut skákání přes švihadlo. Dopadejte střídavě snožmo, pak dvakrát na levou, a dvakrát na pravou nohu. Sportov­ní tenisky a pevná podprsenka jsou podmínkou!

Bronz
Stud stranou, celebrity se běžně natírají falešným bronzem. Mají pro to pádný důvod – kůže vypadá hladší a postava štíhlejší. I když se opálíte jen ‚jako‘, hned zkrásníte o několik kilogramů.

JÍDELNÍČEK

PONDĚLÍ

Snídaně
Opečená celozrnná bageta se lžící arašídového másla, malý banán, miska jahod.
Oběd
Porce rajské polévky, 2 krajíce
celozrnného chleba, nízkotučný jogurt.
Svačina
Plátek melounu, miska lesních plodů.
Večeře
Brambor pečený ve slupce s plátkem ryby, pribináček, citronový džus, list salátu, kiwi.

1 / 4