3. dubna 2013
Zregenerujte se po zimě! S naším detoxikačním programem si pročistíte tělo, rozzáříte pokožku, zhubnete a zároveň dobijete energii.
1 / 2

Nacpěte se mixovaným ovocem (a zeleninou)
Vytyčte si plán, že každý nový den začnete čerstvou ovocnou šťávou, která vás nadopuje vitaminy na celý den. Zkuste třeba chutné kombinace jahody-ananas, jahody-banán, jablko-citron nebo kiwi-banán. Fantazii se meze nekladou. Ovocné koktejly můžete dochutit zá­zvorem nebo mátou, mixér bude teď pro vás nezbytnou kuchyňskou výbavou. Stejně tak se soustřeďte zejména na zelenou zeleninu. Mezi všemi potravinami má totiž nejlepší detoxikační účinky – je močopudná, pročišťuje a podporuje činnost zažívacího ústrojí.
Tip: Smíchejte pět druhů svého oblíbeného ovoce, namícháte si tak svůj ideální drink.

Polévková terapie
Polévky jsou nejen plné vitaminů a vlákniny, ale jsou i skvělým zpestřením tak trochu fádního detoxikačního jídelníčku. Dodávají pocit sytosti, dopřávejte si jich proto dostatek.
Tyhle vám nejvíc prospějí:
ŘEŘICHOVÁ – 1 svazek řeřichy, 1 cibule, 1 stroužek česneku, netučný vývar, po vychladnutí přidejte šťávu z limetky
BYLINKOVÁ – 1 svazek naťové petržele, 2 snítky celeru, tymián, bobkový list, 1 šalotka, netučný vývar, posypte čerstvou bazalkou
CUKETOVÁ – 2 středně velké cukety, 1 fenykl, 1 cibule, 1 stroužek česneku, netučný vývar, 1 snítka rozmarýnu
OKURKOVÁ – 1 netučný bílý jogurt, 1 okurka, 1/4 zelené papriky, 1/2 stroužku česneku a čerstvá sekaná máta.
Co je dobré vědět: Sůl zadržuje vodu v těle a zvyšuje chuť k jídlu. Snažte se proto solit co nejméně.

1 / 2