4. března 2013
Tuhle svižnou sadu si stačí střihnout třikrát týdně a za měsíc budete jásat!

Tahací harmonika

1. Lehněte si na záda, rukama podložte hlavu a odlepte ramena od země. Pokrčte přitom kolena a zvedněte je. Mezi chodidla a holeně položte plastovou nebo dřevěnou tyčku.
2. Natáhněte nohy a držte je pár centimetrů nad zemí. Zopakujte třicetkrát.

Svižný swing

1. Přejděte do kleku, dejte si cvičební pomůcku přes ramena a zapřete o ni obě ruce. Propněte pravou nohu. Vytočte trup a narovnanými zády se snažte dotáhnout tyč k pravému chodidlu.
2. Přetočte se na levou stranu a zapřete levý konec tyče o zem. Protáhněte pravou nohu do výšky za sebe a propněte špičku. Zopakujte třicetkrát a vyměňte strany.

Předletové přípravy

1. Klekněte si a uchopte tyč na koncích. Zapřete ji o zem zhruba metr od svého pravého boku a zvedněte levé koleno pár centimetrů nad zem. Abyste udržela stabilitu, pořádně zatněte břišní svaly.
2. Vykopněte levou nohu do strany lehce nad úroveň boku. Nárt směřuje dopředu a špička je propnutá. Zacvičte třicetkrát a vyměňte strany.

Zaječí úmysly

1. Začněte v pozici startujícího běžce a přitom levou nohou přišlápněte tyč.
2. Držte pravý konec latě na zemi a zvedněte její levou stranu spolu s levou nohou.
3. Položte ji zpět na zem, zapřete se a propněte obě nohy. Levou přitom zvedněte do výšky. Zopakujte třicetkrát a vyměňte nohy.

Držte se! Posilovací tyč vám umožní zatnout břišní svaly, a tak zvýší počet spálených kalorií. Seženete ji v obchodech se sportovními potřebami. Použít ale můžete i násadu od smetáku.