5. února 2013
Jste vyčerpaná? Nezáleží na vaší kondičce. Máme zaručené způsoby, jak se donutit i přesto cvičit.
1 / 2

1 Překvapte své tělo!
Změna ve cvičení bude pro vaše tělo výzvou. Objevíte nové svaly a hlavně popoženete spalovací režim. Pokud obvykle děláte jogging, zkuste terénní běh a nebo veslování.

2 Pohyb je součástí života.
Často ignorujeme fráze o pohybu, protože si myslíme, že stejně nepřinese skutečný účinek, ale on opravdu funguje! Zkuste jít do metra po schodech místo na eskalátoru.

3 Buďte přísní!
Aby diety přinesly výsledky, nemusí být složité, ale přísné. Vyškrtnutí alkoholu způsobí úbytek kalorií, když se k tomu navíc budete vyhýbat všem sladkostem, džíny vám budou zase volné.

4 Probuďte svůj metabolismus…
Namísto velké večeře zkuste velké snídaně a večer žádné rafinované cukry. Pokud se bez bohatých večeří neobejdete, přidávejte chilli. Popožene metabolismus.

5 Přinuťte se cvičit intenzivněji, ne déle.
Intervalový trénink nahodí váš metabolismus a spálí tukové zásoby. Jednoduše sprintujte mezi stromy nebo pouličními lampami.

1 / 2