19. června 2012
Slupla jste čokoládovou tyčinku a děsíte se následků? Nezoufejte. Tahle série cviků rozpustí nálož tuků dřív, než doputují k vašim stehnům.

Vrnící kočka
1.
Sedněte si, pokrčte obě nohy a položte je na zem, levou nohu před sebe, pravou za sebe. Zapřete se levou paží a pravou ruku si dejte v bok.
2. Zatněte břicho a hýždě, přetočte se a přeneste váhu na levé koleno. Propnutou pravou nohu švihem zanožte nad úroveň boků. Zopakujte třicetkrát a pak vyměňte nohy.

Dračí výpad
1.
Lehněte si na záda s pažemi volně podél těla. Přitáhněte nohy k hrudi a překřižte levý kotník přes pravý.
2. Zhoupněte se dopředu, švihem vstaňte a vykopněte pravou nohu do strany. Nárt směřuje dopředu. Zopakujte třicetkrát a vykopávejte levou.

Plazivý klik
1.
Lehněte si na břicho a dlaně položte přímo pod ramena. Pokrčte levé koleno a natočte ho na úroveň boku. Pravou nohu propněte a zapřete ji špičkou o zem.
2. Zvedněte se na rukou jako při kliku a snažte se přitom dostat pokrčenou nohu co nejblíž k podpaží. Zopakujte třicetkrát a pak vyměňte strany.

Vzlet holubice
1.
Začněte na všech čtyřech. Pokrčte pravou paži a levou se zapřete o předloktí. Zanožte pravou nohu co nejvýše a propněte špičku.
2. Zhoupněte pravou nohu dopředu a pomocí paží přejděte do stoje. Paty jsou u sebe.
3. Znovu zanožte pravou nohu a přetočte ji tak, aby nárt mířil do strany. Pro lepší stabilitu předpažte pravou ruku a zapažte levou. Zacvičte třicetkrát a pak vyměňte strany.

Spalte ještě víc! Jakmile si naše cviky osvojíte, zvyšte počet jejich opakování na čtyřicet pro každou stranu. Výsledky se pak projeví mnohem rychleji a výrazněji.