6. května 2012
Po narození dcerky Blue Ivy Carter se zpěvačka hned vrhla na dietu a tvrdé cvičení.

Beyoncé Knowles
Paparazzi fotografie z pláže před týdnem jasně dokázaly, že na čerstvé mamince, zpěvačce Beyoncé (30), nezanechalo těhotenství žádné stopy. Hvězda taky tvrdě pracovala, aby byla rychle znovu tak sexy, jak ji fanoušci milují. Dvakrát denně dvě hodiny se jí věnuje osobní trenér. První kolo tréninku začíná už v pět hodin ráno, druhé si zpěvačka dává v pět odpoledne. „Dělají mix kardiocvičení, pilates, jogy, plyometrie a samozřejmě Beyoncein oblíbený tanec,“ prozradil tajemství člen zpěvaččina týmu. Tvrdý režim se netýká jen cvičení. Zpěvačka má sestavený speciální jídelníček, který obsahuje šest jídel s vysokým obsahem bílkovin za den. „Žije v podstatě na proteinových koktejlech, omeletách z vaječných bílků, porcích čerstvého ananasu a spoustě ledové vody k tomu,“ dodal k dietě popové krásky zasvěcený zdroj.

Jak se vytvarovat do bikin
Nadešel čas začít brát vážně přípravu na sezonu sexy bikin. Pár malých pravidel vám pomůže dosáhnout v krátkém čase fantastické výsledky!
1. Pořádná snídaně je povinný základ. Večeři si dejte lehčí, poslední jídlo pak 3 hodiny před ulehnutím. Sacharidy jezte spíš dopoledne, večer kombinujte trochu sacharidů s bílkovinami.
2. Bez cvičení to nejde. Pokud chcete sportem především hubnout, nejlepší na spalování tuků je kardiocvičení (běh, rychlá chůze, rotoped). Výhodou kardiocvičení je, že začnete spalovat tuky již po dvaceti minutách tréninku.
3. Hlídejte si optimální tepovou frekvenci. Pokud cvičení příliš přepálíte, již se tolik nespalují tuky, ale výrazněji cukry, a hubnutí tak není efektivní.
4. Chcete-li mít krásně vytvarovanou postavu, doporučujeme spíše silový trénink (např. novinka CrossFit), který zrychlí váš metabolismus a krásně vytvaruje a zpevní tělo.