26. dubna 2012
Jakmile vylezou první sluneční paprsky, natahujete sexy mini a titěrné šortky? Jestli ale vaše pozadí a stehna nejsou zrovna v kondici, spěcháme vám na pomoc.
1 / 2

Kdo by nechtěl mít na zadku hebkou pokožku batolete?! Celulitida vzniká v podkoží nahromaděním tuku v pojivové tkáni, což se na povrchu projevuje nepěknými hrbolky. Taky se vám zdá nespravedlivé, že pomerančová kůže většinou postihuje jen ženy? Ženská pokožka musí být od přírody volnější a pružnější, aby se v těhotenství dokázala přizpůsobit narůstajícímu bříšku. Celulitida je ale komplexní problém, zkuste se na něj i tak dívat. Zapřemýšlejte o svém životním stylu, zapojte dostatek pohybu a to vše doplňte speciální péčí jak doma, tak i pod rukama zkušených profesionálů.

Roztančete se
Zaměřte se na „kyslíkové“ aktivity, při nichž se spaluje nejvíc tuků. Pravidelně si vyjeďte na kole či šlápněte do pedálů na rotopedu, při procházkách zrychlete chůzi, abyste ještě bez zadýchání dokázala vést rozhovor (při tomhle tempu se tuky nejsnáze pálí), zajděte si na aerobik, na hodiny zumby nebo si pořádně zaplavejte v bazénu.

Zdravé dobroty
Vyřaďte z jídelníčku tučná a instantní jídla, naopak ho doplňte o potraviny bohaté na bílkoviny a vitaminy E, C a B. Nezapomínejte na pravidelný příjem tekutin (doporučujeme hlavně neperlivou vodu, neslazené nápoje a čaje), jednou provždy byste ovšem měla skoncovat s kouřením a konzumací černé kávy. Tip: Pitný režim obohaťte o šťávu z březové kůry (třeba od Weledy), která z těla vyplaví škodlivé látky.

1 / 2