3. dubna 2012
Některé z nás s prvními jarními paprsky ožívají, jiné by všechno to šílení přírody zaspaly zalezlé v depresi pod peřinou...
1 / 2

Když je v ponurém listopadu šedivo a člověk má pouze vyhlídku dalších pěti unylých zimních měsíců beze sněhu, dal by se sklon ke splínu u všech normálních živých bytostí omluvit. Jenže přes čtyřicet procent populace trpí smutky, splíny a depresemi i zjara a v dubnu to podle studií bývá úplně nejhorší. Všechno raší ostošest, ptáci se páří, ale vám je ze všeho akorát tak do breku. Připadáte si po zimě buď vysátá, nebo tlustá, stará, bez energie, jako bledule nebo všechno dohromady. Celé to jarní běsnění vám připadá příšerné a iritují vás výkřiky kolegyň, jak je dneska nádherně. Není nutné hned sahat po antidepresivech nebo lahvi vína. Zkuste to spravit pětidenní jarní antidepresivní dietou, která vás posílí na všech frontách – do těla dostanete potřebnou energii, budete se cítit lehká a určitě půjde i nějaké to kilo dolů. Tahle dieta vlastně ani nemá být dietou v pravém slova smyslu, takže v ní nehledejte moc odříkání. Jejím cílem je vás potěšit, rozveselit a znovu rozjasnit vaši auru. Zkrátka – najdete díky ní znovu vnitřní extázi a radost.

1. den
Snídaně:
Křupavý žitný chléb nebo bagetka, čerstvé kozí žervé, čerstvý koriandr na posypání, pár plátků čerstvého ananasu.
Oběd: Losos na pórku nebo jiná rybka restovaná na másle a naťové zelenině, nové brambory.
Večeře: Polévka z kyselého zelí bez smetany, zázvorový salát (mix čínského zelí, ledového salátu, klíčků, ananasu na kostičky, mrkve na plátky, zálivka ze zázvorové šťávy, medu, limetkové šťávy).

1 / 2