24. března 2012
Buďte sobci a myslete na sebe. Hlavně se nesmíte cítit provinile, že stále něco neděláte...

1. Fyzickou kondici na ulici nenajdete!
Fyzičku nezískáte ze dne na den. Neobjednáte si ji, nevymodlíte… Pokud jste delší dobu necvičili, budete možná muset překonat psychologickou ba­riéru ke cvičení. Ale vyplatí se vám to. Po cvičení bu­dete krásně čilí, ne unavení jako dříve!

2. Při tréninku poslouchejte své síly…
Chcete-li se do cvičení zpátky ‚dostat‘, trénujte pozvolna. Máte-li málo energie, cvičte lehce. Zapomeňte na metody z mládí – dostat se na dno svých fyzických sil. Nepřepínejte se a cvičte s rozumem.

3. Cvičení ve dvou je motivující.
Podle studií je cvičení ve dvou efektivnější. Ve dvojici prý lidé cvičí déle a intenzivněji. Místo posezení s přítelkyní u kávy obě rozhýbejte svoje těla ve fitku. Soutěživost je inspirativní :-)!

4. Na začátku vydržte 21 dní…
Vybudování nového zvyku trvá podle odborníků 21 dní. Po jedné či dvou lekcích v posilovně žád­nou změnu na svém těle neuvidíte, i když vaše svaly to pocítí. Vydržte cvičit 21 dní a je vyhráno!

5. Slyšeli jste o cvičení pilates?
Cvičení pilates vyprovokuje vaše tělo i mysl k aktivitě a tím je natrvalo uvede do stavu duševní pohody a dobrého zdraví. Pilates není jen o cvičení, je postojem, perspektivou, životním stylem.