24. března 2012
Buďte sobci a myslete na sebe. Hlavně se nesmíte cítit provinile, že stále něco neděláte...
1 / 2

1. Fyzickou kondici na ulici nenajdete!
Fyzičku nezískáte ze dne na den. Neobjednáte si ji, nevymodlíte… Pokud jste delší dobu necvičili, budete možná muset překonat psychologickou ba­riéru ke cvičení. Ale vyplatí se vám to. Po cvičení bu­dete krásně čilí, ne unavení jako dříve!

2. Při tréninku poslouchejte své síly…
Chcete-li se do cvičení zpátky ‚dostat‘, trénujte pozvolna. Máte-li málo energie, cvičte lehce. Zapomeňte na metody z mládí – dostat se na dno svých fyzických sil. Nepřepínejte se a cvičte s rozumem.

3. Cvičení ve dvou je motivující.
Podle studií je cvičení ve dvou efektivnější. Ve dvojici prý lidé cvičí déle a intenzivněji. Místo posezení s přítelkyní u kávy obě rozhýbejte svoje těla ve fitku. Soutěživost je inspirativní :-)!

4. Na začátku vydržte 21 dní…
Vybudování nového zvyku trvá podle odborníků 21 dní. Po jedné či dvou lekcích v posilovně žád­nou změnu na svém těle neuvidíte, i když vaše svaly to pocítí. Vydržte cvičit 21 dní a je vyhráno!

5. Slyšeli jste o cvičení pilates?
Cvičení pilates vyprovokuje vaše tělo i mysl k aktivitě a tím je natrvalo uvede do stavu duševní pohody a dobrého zdraví. Pilates není jen o cvičení, je postojem, perspektivou, životním stylem.

1 / 2