29. února 2012
Jakou proporci potřebujete upravit? Vyberte si pro sebe ten nejlepší pohyb.

➜ Vyrýsovat pás
Latinskoamerické tance. Při tomhle tanci se musíte držet vzpřímeně, což vás nutí udržovat hlavu v ose, tudíž napínáte svaly na břiše a zádové svalstvo. Instruktoři doporučují při nácviku figur pomyslně tlačit pupík proti páteři a představit si, že při tom visíte za krk na neviditelném provaze, takže udržíte páteř zpříma.

➜ Zpevnit zadek
Swing. Při swingu zapojíte do tance celé tělo, aniž vás cokoliv bolí. Je tak zábavný, že ani nepostřehnete, že při něm posilujete, a přitom vlastně zahrnuje i skoky a boxování rukama. Nevyžaduje žádnou přesnost a čistotu stylu, můžete u něj dovádět, jak chcete.

➜ Zeštíhlit nohy
Tango. Ráda překonáváte sama sebe? Tenhle vášnivý a přitom ladný argentinský tanec představuje výzvu, ale výsledky za to stojí. Vyžaduje přesnou práci nohou, chodidla pokládáte do předem stanovených míst, takže zatraceně napnete svaly, abyste se trefila, a ty se tak rychle tvarují. Prudké výpady a hluboké záklony vám zase pořádně vyrýsují přední stranu stehen.

➜ Zpevnit celé tělo
Salsa. Tenhle oblíbený tanec se provozuje v tak rychlém tempu, že při něm spálíte přesně tolik kalorií jako při plavání nebo při jízdě na kole. Všechny ty rychlé a časté otočky a hbitá práce nohou vám vytvarují nohy, břicho a paže.